06.04.2012

New In - Berlin

13 kommentarer:

  1. Awwww... fine sager! Pisse snyd :-) er især vild med den kortærmet skjorte fra mango!

    Jeg er blevet fast læser, både via google og bloglovin'. :-)
    Kig gerne forbi!

    Knus!
    www.rikkesunds.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-D

      Jeg følger også dig via. google og bloglovin nu. :-)

      Slet
  2. Ih nogle lækre ting! hvor er din blog fed og inspirerende :-). Du er mere end velkommen til at kigge forbi min blog og bliv hellere end gerne fast læser.
    Knus
    http://minblog-alvina.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! - Jeg kigger forbi din blog om lidt. :-)

      Slet
  3. fede køb! Og en super fed blog :)
    Skal vi følges?

    / Alma og Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. :-D
      Ja da, jeg følger dig nu. :-)

      Slet
  4. Rigtig flotte billeder og en fed blog du har dig! Tag et kig forbi min hvis det lyster :)
    nadjabf.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! - Det vil jeg gøre. :-)

      Slet
  5. Wow noget flot tøj!! Hvad gav du for den kortærmede skjorte fra Mango? Følger din blog, super god! Tag gerne et kig forbi min :-)

    janeretz.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg gav 30 euro for den. - Jeg følger også din blog nu. :-D

      Slet
  6. Rigtig fed blog! Jeg har en giveaway kørende, og det ville være rigtig fedt, hvis du ville deltage! ;-)

    Knus!

    mylifebyclaudia.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg kigger på det om lidt. :-D

      Slet
  7. Mange tak! Jeg følger også dig nu. :-)

    SvarSlet