19.07.2012

COS & Urban Outfitters - New In

8 kommentarer:

  1. Elsker de solbriller!! Hvad måtte du give for dem?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så fede! :D -Jeg mener, at jeg gav 21 euro for dem. :)

      Slet
  2. hej:)

    Ej hvor er de fede:)!

    Skal vi følges??, følger dig når jeg kan se at du følger mig:)

    knuZ Emma

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :)
      - Jeg kigger forbi lidt senere! :D

      Slet
  3. sikke en fed blog!! og du har virkelig god stil!:-)

    skal vi følges??

    følger dig med det samme når du følger mig:-)

    go dag

    knuz Liva

    http://liva-fashion.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :D
      - Jeg kigger forbi lidt senere! :)

      Slet
  4. Fed blog! Vild med dit meget overskuelige layout :)

    Kig meget gerne forbi: www.wellmadefashion.blogspot.com, hvis du får lyst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :)
      - Det vil jeg gøre!

      Slet