28.03.2013

Berlin

23 kommentarer:

  1. Skønne billeder!
    Tak for kommentaren på min blog - er også fast læser ved dig nu! :-)

    God påske
    knus

    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! :-D -Super! :)

      Slet
  2. Berlin er virkelig en dejlig by, og det ser du til du har fået købt nogle fede ting :) Din blog er super fed, kunne du måske tænke dig at følges? kig forbi hvis det er :)

    www.modedyrene.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker virkelig Berlin! :-) -Tusind tak! :-D Jeg kigger forbi! :)

      Slet
  3. Berlin er sådan en fantastisk by! Stadigvæk nogle dejlige billeder og heldigvis er det i det mindste kun kortet der er ødelagt og ikke selve kameraet! det er da hvertfald mere overskueligt.
    Håber du havde en god tur, god påske!

    / lindapochinda.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker Berlin! :-D -Tusinde tak! Ja, har heldigvis fået købt et nyt kort nu. :-)
      I lige måde!

      Slet
  4. Hej Laura, jeg er vild med din dejlige blog! Berlin er en skøn by, og sikke nogle fantastiske billeder du har fået taget dig!
    Hej Linnea! Har du evt. tid og lyst, vil du så ikke smutte forbi min blog ceciliechristensen.blogspot.com? Jeg er lige begyndt, og det ville være fedt at vide, der er nogle der læser den :-) (Hvis det så er noget for dig, ville det gøre mig meget glad, hvis du ville blive fast læser!)
    Xoxo Cecilie! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror du har blandet to kommentarer sammen? :-)

      Slet
  5. Hvor ser det lækkert ud dernede!
    - Flotte billeder!


    http://anna-smiler.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Berlin er en dejlig by med lækre butikker . Håber du nød det!

    Jeg håber du vil kigge forbi min blog og smide en kommentar:)
    www.enparadisfugl.blogspot.dk

    God dag til dig!
    xoxo Mathilde

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nød det virkelig! :-D
      - Jeg kigger forbi. :-)

      Slet
  7. fede billeder!
    Fed blog du har dig! Jeg har en mad-blog med lækre opskrifter, og det kunne være dejligt, hvis du vil følges? :)
    anna-mad.blogspot.dk
    knus Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! :-) -Jeg kigger forbi og ser på det. :-)

      Slet
  8. Rigtig sød blog du har dig, & gode billeder du tar og redigerer. Har du evt. lyst til at følges?

    Knus Malene ♥
    http://justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! :-D -Jeg kigger forbi om lidt. :-)

      Slet
  9. Sikke en flot og inspirerende blog, hold da op!
    Kunne du tænke dig at følges?

    Smid en kommentar på min blog hvis du har lyst, så vil jeg hellere end gerne følge tilbage!

    Knus
    albertewissing.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! :-D
      - Jeg kigger forbi! :-)

      Slet
  10. Lækker blog du har dig her :)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Anonym4/18/2013

    feeed bloog! :)
    http://celinahuynh.blogspot.dk/

    SvarSlet
  12. fin blog
    http://juliebs-blogger.blogspot.dk

    SvarSlet